Customer Reviews
It was comffy to wear
Thank you for your lovely feedback! ❤️ We’re glad to hear that you found the product comfortable to wear. 😊💕
We bought padded camisole , they are very comfortable and my daughter loved it.
Thank you so much for your lovely feedback! ❤️ We’re delighted to hear that your daughter loves the padded camisoles and finds them comfortable. Your happiness means a lot to us!
The product quality is super, and the fabric is very comfortable. It is a perfect fit for my daughter
I have returned my stuff since 1 week as the size was small . But money not credited back after 10 days also
I have to exchange my artical
But no any option for exchang in my artical
This is realy very disgusting
It’s been a week I have applied for return . But it’s still not confirmed. Product has been taken but money not credited back
Please call I didn't get to u directly. And please keep any contact number option for about if we have any query. Please co operate
Aap kahan refund karte ho yaar I cnt found my payment. Please co operate.
I still didn't get my refund.
Hi Maitry,
We would like to inform you that your refund has been processed. As mentioned in our policy, we issue refunds after the product reaches our warehouse and successfully passes our quality check. Your refund has been added to your Plan B wallet!
Product return k liye do din se request ki hui he abhi bhi under process show ho raha he. Ye request to at the time accpt ho jana chahiye. Please co operate.
Super comfortable and perfect for kids! The fabric is soft on the skin, breathable, and doesn’t cause any irritation.my daughter loved it.
I have ordered padded camisoles but delivered products are normal....very bad experience first time
Since two months im following for my product but no responsed. I Had return the 2 product but I has recd one only. Very bad response from them
Hi.. this is with the reference of my earlier review. I had ordered few things and unfortunately I recieved one order different. When I raised the concerned there team misunderstood and didn't help. But then fortunately Ankita Singh intervene and I got my correct order along with the unexpected surprise.
Thank you soo much n u have prove again that U Guys are the BEST 👍
I had ordered training bra set of 3 for my daughter and received only one piece. Tried reaching to them but no response. Tried messaging them on WhatsApp but got pre-text replies.
I had ordered 3 products (period panties, sports bra and training bra) 2 products got delivered correctly and problem is with one product.
No response from them. No idea what to do now.
Hi,
As discussed during our call on Friday (approximately 3 minutes at 10:30 AM), we requested you to share images of the product on WhatsApp so we could investigate the issue. You had informed us that you would send them on Monday. We also followed up with you on WhatsApp, but we have not yet received the requested images. For your reference, we've also shared the proof of our communication via email.
We're here to help and would be happy to resolve this for you. However, we won't be able to proceed until we receive the requested images. Kindly share them with us at your earliest convenience so we can take this forward.
This is sooo tight and small 😡😡😡 my mom is anger 😡😡😡 she said all money wasted
Good fabric, no complaints there ✨
But the return process is disappointing and definitely needs to be more customer-friendly.Needs improvement
I’m really happy with it. It’s comfortable, soft, and fits really nicely.
It feels good to wear all day .
Would definitely recommend! Loved it 💞


















































